رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی‌ سرمایه روان‌شناختی

سیدمهدی زعیم زاده؛ اصغر جعفری

دوره 6، شماره 19 ، فروردین 1402، ، صفحه 84-104

https://doi.org/10.22054/jti.2023.66620.1346

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی با نقش میانجی‌ سرمایه روان‌شناختی در دانشجویان انجام شد. روش پژوهش همبستگی بود. جامعه آماری، دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در سال تحصیلی 1399-1400 که تعدادشان 17600 نفر بود. 210 شرکت‌کننده به روش نمونه‌گیری دردسترس انتخاب شدند. داده‌ها ...  بیشتر